Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić
dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia
2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji
mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do wszystkich podstron dostępnych pod adresem: https://szpitalwtomaszowie.pl/
Data publikacji strony internetowej: 2017-11-17
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2018-10-03
Strona
internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron
internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu
niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Część grafik
opublikowanych przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej, nie
spełnia wymogów minimalnego kontrastu dla osób niedowidzących oraz
opisu alternatywnego. Zmiany wprowadzane są sukcesywnie.
Data sporządzenia aktualizacji deklaracji: 2022-03-22. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Adres poczty elektronicznej informatyka@tomaszow.org.pl.
Wnioski
o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargi na brak zapewnienia
dostępności można składać na adres poczty elektronicznej sekretariat@tomaszow.org.pl.
Każdy
ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej
strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można
także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na
przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości
filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby
zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub
aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca
zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna
także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni.
Jeżeli
dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny
niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa,
przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W
przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia
dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć
skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie Ministerstwa Cyfryzacji poświęconej temu tematowi.